Search

Home > Versió RAC1 - Economia > amb Santiago Niño Becerra. El BCE deixa de comprar deute, el malbaratament de l'AVE i la sostenibilitat de la renda bàsica universal.
Podcast: Versió RAC1 - Economia
Episode:

amb Santiago Niño Becerra. El BCE deixa de comprar deute, el malbaratament de l'AVE i la sostenibilitat de la renda bàsica universal.

Category: News & Politics
Duration: 00:00:00
Publish Date: 2018-06-21 10:55:00
Description: El Banc Central Europeu deixarà de comprar deute a finals d’aquest 2018. Quin impacte tindrà això per l’economia espanyola? Aquesta és només una de les moltes preguntes que li plantegem a Santiago Niño Becerra. A més, també parlem del malbaratament de l'AVE , de l'anunci del nou ministre de Foment de treure els peatges de les autopistes i per acabar, parlarem sobre la renda bàsica universal i si és sostenible que tothom en pugui tenir una.
Total Play: 0

Some more Podcasts by RAC1

80+ Episodes
200+ Episodes
Versió RAC1 .. 10+     5
500+ Episodes
400+ Episodes
Versió RAC1 .. 8     6
200+ Episodes
60+ Episodes
70+ Episodes
100+ Episodes