Search

Home > Versió RAC1 - Política > Mariana Capurro, psicòloga: "El primer Nadal després del divorci reactiva el dol infantil, fins i tot en nens que durant l'any semblaven adaptats"
Podcast: Versió RAC1 - Política
Episode:

Mariana Capurro, psicòloga: "El primer Nadal després del divorci reactiva el dol infantil, fins i tot en nens que durant l'any semblaven adaptats"

Category: News & Politics
Duration: 00:00:00
Publish Date: 2025-12-22 21:55:20
Description: El primer Nadal després d'un divorci, no sempre arriba amb llàgrimes ni amb grans conflictes. De vegades es presenta de forma molt més silenciosa per als fills: un nen que sembla adaptar-se, que compleix les rutines i que assegura que està bé. Tot i això, com explica la psicòloga Mariana Capurro, “Nadal concentra símbols d'unió, rituals familiars i records compartits”. I quan aquella imatge de família es fragmenta, l'impacte emocional pot reaparèixer amb força, fins i tot en aquells que durant l'any han mostrat una gran capacitat d'adaptació.

Seguir llegint...

]]>
Total Play: 0