Search

Home > חושבים טוב > פרק 14 - איך לעבוד עם כל הרגשות האלה? עם ד״ר קרן בן יצחק
Podcast: חושבים טוב
Episode:

פרק 14 - איך לעבוד עם כל הרגשות האלה? עם ד״ר קרן בן יצחק

Category: Health
Duration: 00:58:55
Publish Date: 2017-06-23 10:38:00
Description:

אם נרצה בזה ואם לא, כולנו מונעים על ידי הרגשות שלנו. הם צובעים את עולמנו, עוזרים לנו להיות מחוברים ליצורים אנושיים אחרים, ממלאים אותנו שמחה, עצב, התרגשות, וגם פחד. אפשר לומר בפשטות, שבלעדיהם היו החיים שלנו רק צללית אפורה ומשעממת. אבל יש רגשות שאנחנו מנסים לחוש כמה שפחות. שלא מקובל לבטא בחברה, שלא נעים להודות שהם שם, ושעם השנים למדנו להדחיק. להכיר ולהכיל רק חלק מהרגשות שלנו, זה מתכון לצרות צרורות.

נפגשתי לשיחה עם ד"ר קרן בן יצחק, מומחית במדעי המוח ופסיכולוגיה ניסויים מחקרית. יחד חשפנו את הפרדוקס הגדול ביותר של הכאב הרגשי, דיברנו על הדרכים בהם המוח שלנו מעניק לנו את הדרכים להתמודד גם עם הרגשות הקשים שלנו, ואיך אנחנו יכולים להתמודד איתם בצורה טובה יותר. שאלנו שאלות גדולות ורגשיות כמו: מה התפקיד של הרגשות השונים בחיינו? איפה הרגשות השונים מתבטאים במוח? מה קורה כשאנחנו מחליטים להתנתק מחלק מהעולם הרגשי שלנו, והאם זה בכלל אפשרי? מה הם כלים הפרקטיים שבאמצעותם ניתן להתמודד עם עולם רגשי לא נעים ומה יקרה לכם במוח ברגע שתעשו את זה? איך להתמודד עם רגש יהפוך אתכם להרבה יותר חזקים, ולא רק נפשית, אלא גם פיזית? וגם - האם ידעתם שיש לנו "מרכז אומץ במוח?" עכשיו רק צריך ללמוד איך להפעיל אותו.

לפרטים נוספים על הפעילות של קרן:
אתר: http://ebrain.co.il/

לדף פייסבוק: https://www.facebook.com/thesensitivebrain/

להרצאה הקרובה: https://www.facebook.com/events/1685188811790136/?ti=cl

עורך הפרק: צחי אשר

אוהבים את הפודקאסט? מוזמנים לקבל ממני כל מוצ״ש מייל עם תובנות וכלים מהפסיכולוגיה החיובית. הירשמו דרך האתר: http://www.judithkatz.me/newsletter

לקריאה נוספת:

איך גורמים לרגשות שלנו לעבוד לטובתנו?
http://bit.ly/2CthGi5

מחמם את הלב, הופך את הבטן ותקוע בגרון - איפה הרגשות נמצאים בגוף שלכם?
http://bit.ly/2QKiRlW

Total Play: 0